مدیریت وظایف روزانه حاوی:

- ثبت وظیفه جدید

-گزارش وظایف من

- گزارش وظایف پرسنل

- گزارش وظایف روزانه

-ثبت جریان ها

-ثبت آیتم های جریان ها

در بخش وظیفه جدید شما با عناوین :مشتری-عنوان وظیفه-تاریخ اقدام-ساعت-مسئول-وضعیت-آخرین اقدامات و توضیحات-عنوان فایل -انتخاب فایل برخورد می کنید.

مشتری:شما ابتدا شخصی که میخواید براش یک وظیفه ثبت کنید را انتخاب می کنید

عنوان وظیفه:سپس یک عنوان برای وظیفش ثبت می کنید

تاریخ اقدام:در اینجا در صورتی که بخواهید مطلب را در روزه بعد به شما نمایش دهد شما تاریخ را برای روز بعد تنظیم می کنید ولی اگر همان لحظه بخواهید وظیفه را برای شخص نمایش بدهد نیازی به تنظیم تاریخ نیست.

ساعت:در صورتی که وظیفه را برای روز بعد تنظیم کردید ساعت مشخصی را هم برای نمایش آن می توانید ثبت کنید که برای مثال ساعت 9 شما مطلب را ببینید.

مسئول:وظیفه ای را که ثبت می کنید قاعدتا برای یکی از همکارانتان در داخل شرکت می باشد شما در اینجا در صورتی که بخواهید آن را به مدیر عاملتان ارجاع دهید باید با گزینه "انتقال به" آن را به مدیر عاملتان انتقال بدهید ولی اگر بخواهید آن را برای خودتان ثبت کنید با گزینه"خودم" و سپس کلیک بر روی" وضعیت بایگانی" آن وظیفه برای شما بایگانی می شود تا در زمان و تاریخ خواسته شده به شما نمایش داده شود.

آخرین اقدامات و توضیحات:شما قبل از اینکه وظیفه موردنظر را ثبت کنید باید توضیحات خود را کامل کنید سپس در قسمت انتخاب فایل اگر فایلی داشته باشید برای نمایش انتخاب می کنید عنوان فایل را هم وارد می کنید و سپس آن را ذخیره می کنید.

در بخش گزارش وظایف من:می توانید گزارشی از تمامی وظایف ثبت شده برای خودتان را ببینید.

در بخش گزارش وظایف پرسنل:که مرتبط به وظایف ثبت شده برای پرسنل می باشد.

گزارش وظایف روزانه:وظایفی که روزانه هر شخص باید انجام دهد را نشان می دهد.

 

ثبت جریان ها:

در این بخش تمام فعالیت های کاری که شرکت شما داره را می توانید اینجا اضافه و ثبت کنید.

ثبت آیتم های جریان:

این بخش تکمیل کننده ی بخش ثبت جریان هاست به این صورته که شما جریان کاری موردنظرتون را انتخاب می کنید سپس عنوانی برای وظیفه ی کاریتون درج می کنید واولویت کارتون را انتخاب می کنید و بعدش شخص انجام دهنده کار را معین کرده و ثبت می کنید بدین صورت شما می توانید از جریان کارهای صورت گرفته اطلاع داشته باشید.