۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

رمز موفقیت

 
اگر همیشه همان کارهایی را بکنید که تا به حال کرده اید همیشه همان چیزهایی را به دست خواهید آورد که تا به حال به دست آورده اید 

        برای به دست آوردن چیزی که تا به حال به دست نیاورده اید باید تبدیل به کسی بشوید که تا به حال نبوده اید .

خردمند



          
         "خردمند بیش از آنکه فرصتها را بیابد آنها را می سازد"





  
           




۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

افزودن ماژول ضبط مکالمات

در راستای افزایش امکانات نرم افزار مدیریت مشتریان الماس از این پس می توانید با استفاده از ماژول ضبط مکالمات تلفنی، تمام مکالمات خروجی و دریافتی را بصورت خودکار ضبط و به پرونده هر مشتری پیوست نمایید. تمام این فعالیت بصورت خودکار و توسط سیستم انجام می گردد.
ماژول بصورت رایگان ارائه می گردد. سخت افزار قابل استفاده از شرکت تسکو می باشد که قیمت دستگاه چهار خط آن 700 هزار تومان می باشد.
برای تهیه این ماژول می توانید با کارشناسان فروش شرکت الماس CRM تماس حاصل نمایید


از امکانات این بخش می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  •  ضبط خودکار تمامی تماسهای ورودی
  •  ضبط خودکار تمامی تماسهای خروجی
  •  پیوست نمودن مکالمات بصورت خودکار به پرونده مشتریان
  • - امکان شنیدن مکالمات ضبط شده
  •  امکان ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران جهت مشاهده و یا پخش فایلهای صوتی
  •  رمزنگاری کامل فایلهای صوتی جهت جلوگیری از خروج فایلها از شرکت
  •   امکان تهیه نسخه بکاپ از فایلها بصورت جداگانه
  •  http://www.almascrm.com/news/item/107

۱۳۹۴ خرداد ۵, سه‌شنبه

افزودن ماژول استعلام ها

در راستای ارتقا و گسترش مداوم امکانات نرم افزار CRM الماس بخش استعلام ها به نرم افزار افزوده شد.
قیمت ماژول استعلام ها 150 هزار تومان می باشد که تا پایان خرداد ماه با 30% تخفیف ویژه مشتریان قدیمی و جدید عرضه می گردد.
استعلام قیمت
 کاربرد بخش استعلام ها در نرم افزار CRM الماس:
  • - ثبت کلیه استعلام قیمت ها توسط مشتریان
  • - امکان ثبت خودکار وظیفه جهت پیگیری استعلام ها
  • - امکان تبدیل خودکار استعلام به پیش فاکتور و فاکتور
  • - امکان گزارش گیری کامل بر اساس کل سفارشات، فعالها، خاتمه یافته و راکد ها
  • - امکان تعریف سریع محصول جهت ثبت استعلام
  • - امکان گزارش گیری بر اساس محصولات مورد استعلام مشتریان
  • - امکان پیوست نمودن نامحدود فایل به هر استعلام
  • - امکان ثبت نامحدود استعلام برای هر مشتری
  •  
  • http://www.almascrm.com/news/item/106 امکان چاپ گزارشات بصورت کامل
بزرگترین دارایی شما این است که

بتوانید بیش از دیگران مقاومت کنید

۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

عملکرد درست

کسانی که چگونگی کار را میدانند بیکار نمی مانند

 اما کسانی که چرایی کار را می دانند ، قطعا ً رهبر همان کار می شوند .

۱۳۹۴ خرداد ۳, یکشنبه

مدیریت

وقتی که پای انجام کار به میان می آید ، شما جزو کدام دسته از افراد زیر قرار می گیرید ؟

      کسانی که می دانند چه کار بکنند .
      کسانی که خود ، کار را خلق می کنند .
      کسانی که میتوانند کاری خلق کنند که کارساز باشد .

  شما جزو کدام دسته هستید ؟ اهل اجرای کار هستید ؟ اهل خلق کار جدید هستید ؟ مرد عبور از بحران و مشکلات هستید ؟ متفکرید و کارسازی می کنید ؟

آلبرت انيشتين

آنچه به راستي فراتر از فهم ماست، خودش را به والاترين شكل خرد نمايان مي‌سازد و درخشان‌ترين زيبايي را دارد


۱۳۹۴ خرداد ۲, شنبه

بازاریابی

فروشندگان معمولی می‌گویند: جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی شود
فروشنده نابغه می‌گویند: اجازه بدهید ببینیم اگر مطابق میل شما نیست
چطور می‌توانیم رضایت شما را جلب کنیم

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

بیل گیتس





بهترین کاری که می کنم این است که اشتیاقم را بادیگری تقسیم میکنم

معرفی نرم افزار CRM

نرم افزار CRM یا همان نرم افزار مدیریت مشتری، ابزاری است جهت مدیریت اطلاعات مشتریان، ثبت و مدیریت وظایف، مدیریت اطلاعات مالی و حسابداری مشتریان، ثبت و صدور فاکتور، خرید و فروش و در واقع تمام امکاناتی که هر شرکت و موسسه ای جهت مدیریت مشتریان خود به آنها نیاز دارد.
 
-- آیا می دانید چند فروش در حال حاضر در شرکتتان در جریان است؟


-- آیا می دانید در یک ماه گذشته چند مشتری از شما قیمت گرفته اند!؟ اکنون در چه وضعیتی هستند؟


-- آیا با رفتن یک نیروی کاری از شرکتتان، کلیه اطلاعات شما همراه وی خارج می گردد؟


-- آیا با ترک نیروهای کاری از شرکت، نیروی جدید بسرعت قابل جایگزینی است؟


-- کدام مشتریان شما مدتی است از شما خرید نکرده اند؟ -- ....







راه حل بسیار ساده و آسان برای مشکلات شما:

نرم افزار CRM یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موثرترین ابزار جهت بالا بردن رضایت مشتریان، جذب مشتریان جدید و همچنین افزایش فروش می باشد. استفاده از این گونه نرم افزارها علاوه بر پایین آوردن هزینه ارتباط با مشتریان باعث عدم از بین رفتن اطلاعات و فراموشی درخواستهای مشتریان می گردد.

از امکانات این نرم افزار می توان به:

- ثبت اطلاعات مشتریان و همکاران (اعم از حقیقی و حقوقی)
- مدیریت وظایف روزانه
- ثبت و مدیریت سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور و پیش فاکتور
- انجام حسابداری بصورت بسیار ساده
- ارسال پیامک، فکس و ایمیل بصورت تکی، گروهی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی
- مدیریت سیستم گردش کاری
- پیگیری وظایف و انتقال وظایف به سایر پرسنل
- بایگانی کامل پرونده مشتریان
- امکان ضبط تمام مکالمات تلفنی و پیوست به پرونده مشتریان
- گزارشات کامل خرید و فروش
- گزارشات کامل مشتریان جدید، محصولات محبوب و ...
- گزارش تعداد، حجم و مدت مکالمات تلفنی در بازه های زمانی مختلف
- و صدها امکان دیگر اشاره نمود.

طراحی این نرم افزار بصورت بسیار ساده و کاربر پسند بوده و بدون نیاز به دانش قبلی و آموزش های خاص قابل استفاده می باشد.

از مزایای استفاده از این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- وابستگی به نیروهای کاری خود مانند منشی، بازاریاب، مدیر فروش و ... بشدت کاهش می یابد.
- آسودگی دسترسی به اطلاعات مشتریان قدیم و نیازهای مشتریان فعلی
- یکپارچه سازی سیستم گردش کاری در شرکت جهت کاهش فشار کاری و فراموشی وظایف
- بایگانی کامل استعلام ها و درخواستهای مشتریان با امکان جستجو و مشاهده وضعیت هر استعلام و یا سفارش
- ایجاد انسجام و نظم کاری در بین کارکنان و تعیین حدود دسترسی به بخشهای مختلف

برای باقی ماندن در چرخه رقابت می بایست 100% مشتریان احتمالی خود را پیگیری کنید. و فروشی را به خاطر عدم پیگیری از دست ندهید.

حضرت محمد"ص"


                      
                     
                            

                   محبوبترین كارها در پیش خدا كاریست كه دوام آن بیشتر است ، اگر چه اندك باشد .

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

تغییر = فرصت


بیل گیتس
وقتی خبرهای ناخوشایند را نه به عنوان منفی بلکه به عنوان شواهدی برای نیاز به تغییر پذیرا شوید، مغلوب آن نمی شوید.از آن می آموزید.این کل کاری است که باید در نزدیک شدن به شکست هایتان انجام دهید و من اعتقاد دارم ، ما چیزهای زیادی درباره ناکامی های مایکروسافت میدانیم.
در دهه ۱۹۸۰ محصول صفحه گسترده چند منظوره ما نتوانست در مقابل لوتوس ۱-۲-۳ قد علم کند.ما نیمه دوم دهه ۸۰ را به کار بر روی پایگاه داده ای موسوم به اومگا سپری کردیم که سرانجام پروژه را در سال ۱۹۹۰ رها کردیم...ما استراتژی دراز مدتمان را در باره سیستم عامل را بر ساخت مشترک os/2با IBM بنا نهادیم،ولی آن پروژه پس از صرف صذها میلیون دلار و ساعتهای بی شمار در ۱۹۹۲ به انتها رسید...در اوایل دهه ۱۹۹۰ مجبور شدیم دستیار دیجیتال شخصی نیوتونی شکلمان را کنار بگذاریم چون تکنولوژی اش به اندازه کافی خوب نبود...در ۱۹۹۳ پروژه ای موسوم به "microsoft at work" داشتیم که فکر می کردیم باعث انقلابی در ماشینهای اداری از قبیل دستگاههای کپی و فکس میشود،ولی هرگز سازگار نشد...در اواسط دهه ۱۹۹۰ شوهای اینترنتی سبک تلویزیونی ما در MSN با شکست مواجه شدند.
سنگینی این شکستها می توانست مرا آنقدر افسرده کند که دیگر نتوانم کار کنم.در عوض من از چالشها و از این که می توانیم از خبرهای بد برای کمک به حل مسائل فردا استفاده کنیم خوشحالم.

یادگیری رمز موفقیت


یادگیری مداوم حداقل شرط لازم برای موفقیت در هر زمینه ای است که در آن فعالیت می کنید؛ هر روز چیز جدیدی بیاموزید. "برایان تریسی"

نکاتی در مورد انتخاب متن پیامک های بازاریابی


۱ – تازه ترین محصولاتی که در اختیارتان قرار گرفته و قادر به ارائه آن می باشید هرچه سریعتر در قالب یک پیام به مشتران خود ارسال کنید . اطلاعاتی که محصولات قبلیتان دست خوش تغییرات شده اند ، مانند قیمت و یا مشخصات کیفیتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید . توجه داشته باشید که تغییرات برای غیر مشتریان اهمیت چندانی ندارد . و با این حال می تواند موثر باشد .

۲ – در صورتی که یکی از محصولاتتان با ایراد خاصی روبه رو باشد ، به محض اطلاع از ایراد حاضر مشتریان را قبل از خودشان با پیامک مطلع سازید ، زیرا که دیر یا زود با ایراد حاضر رو به رو خواهند شد ، و اعتمادشان نسبت به شما تنزل خواهد کرد . جلب رضایت مشتریان حاضر از پیدا کردن مشتری تازه اهمیت بیشتری دارد زیرا که مشتریان مُبلّغ شما خواهند بود اگر در رضایتمندی کامل به سر برند .

۳ – مشتریان سابق خود را با ارائه تخفیفات ، متاثر سازید تا راغب دریافت آن گردنند . مشتریانتان با دریافت پیشنهادات تخفیف مُبلّغ تجارت شما خواهند شد . برای جلب توجه بیشتر و عدم سوء استفاده از تخفیف مشتریان به هر مشترک کد تخفیف منحصربه فردی اختصاص دهید .

۴ – برگزاری مسابقه پیامکی بین مشتریان و اعطای جوایزی از محصولاتتان برند تجارتتان را در اذهان همیشگی خواهد کرد . هنگام اعطای جوایز برنامه ریزی های لازمه را تدارک ببینید تا با پذیرایی از مشتریان آمادگی های لازم را داشته باشید .

۵ – خدماتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید تا بتوانند مشکلات خود را مطرح کرده و پاسخ مشکلاتشان را از شما جویا شوند تا دفعات بعدی نیز به شما مراجعه کنند .
۶ – مشتریان خود را از طریق پیامک با کپن های تخفیف مطلع سازید تا به خرید بیشتر و افزایش میزان تخفیف خرید های خود بپردازند .

۷ – به صورت هفتگی آگاهی مشتریانتان را از برنامه های آتی کسب و کارتان افزایش دهید .

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

1- روشهای قیمت گذاری مبتنی بر تقاضا


در این روش انتخاب قیمتها بر اساس ارزشی است كه مشتریان برای محصول ما نسبت به محصول رقبا قائلند هدف این روش پذیرش قیمت كمتر همراه با حفظ ارزش پایه است و بیشتر در شرایطی قابل استفاده است كه مشتریان نسبت به قیمت حساسیت كمتری داشته باشند كه این حساسیت كمتر یا به علت ارزش خاصی است كه برای محصول ما قائلند یا عدم اشنایی انها با محصولات دیگر. در ایران بسیاری از محصولات مطابق با ارزش واقعی قیمت گذاری نشده است و بازاریان باید با شناخت ارزش واقعی قیمتهای خود را تجدید نمایند

انواع روشهای قیمت گذاری محصولات

بازاریابان برای برقرار كردن سطوح قیمت اولیه از روشهای قیمتگذاری متعددی استفاده میكنند این روشها به سه گروه عمده تقسیم میشوند كه عبارتند از روشهای مبتنی بر تقاضا- هزینه- رقابت موثرترین روش قیمت گذاری روشی است كه در ان عناصر سه گانه تقاضا هزینه رقابت در نظر گرفته شود به همین دلیل بازاریابان باید به خاطر داشته باشند كه ابتدا روشها را بصورت انفرادی مطالعه كنند و بخوبی بشناسند سپس در عمل برای تعیین قیمتها از روش تركیبی و متناسب با هدفهای قیمتگذاری شركت استفاده كنند حال به شرح روشهای مختلف قیمت گذاری می پردازیم

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

مدیریت

سود کردن بدون ریسک
 
تجربه کردن بدون خطر

پاداش گرفتن بدون تلاش

به این می ماند که  بدون اینکه

متولد شوید،انتظار زندگی کردن داشته باشید

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

پنج درس از جان چمبرز(مدیر عامل سیسکو) درباره مدیریت رشد

1. مشتری را در کانون فرهنگ سازمانی خود جای دهید . درآمد کارکنان سیسکو رابطه مستقیم با میزان خشنودی مشتری دارد.
2. به یکایک کارکنان اختیار دهید . بهره وری بالا می رود و ماندگاری افراد بهتر می شود .
3. با تحول ، شکوفا شوید .
4. کار تیمی نیاز به ارتباط دو جانبه و اعتماد متقابل دارد.
5. مشارکت نیرومند بسازید . تاکید رهبری سازمانی در این دهه ، بر گسترش درونی تملک های موثر ، و ایجاد نوعی همزیستی بنگاه ها در چارچوب مشارکت در یک مدل افقی است .

افراد موفق


۱) فرصت هايي را مي بينند و پيدا مي کنند که ديگران آنها را نمي بينند.

 2) از مشکلات درس مي گيرند، در حالي که ديگران فقط مشکلات را مي بينند.

 3) روي راه حل ها تمرکز ميکنند.

 4) هوشيارانه و روشمندانه موفقيت شان را ميسازند، در زمانيکه ديگران آرزو مي کنند موفقيت به سراغ شان آيد.

 5) مثل بقيه ترس هايي دارند ولي اجازه نمي دهند ترس آنها را کنترل و محدود کند.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

فکر


درسازمانی که همه افراد آن سازمان يک جور فکر می کنند ، درحقيقت هيچ کس فکر نمی کند       

      سازمانهايی که به اندازه ی افراد خود فکر دارند بيشتر از مسائل خود نيز راه حل دارند                

 

 

 

 

 

       سازمانها هم مثل انسانها گاهی مريض می شوند ، بستری می شوند و می ميرند ، 

                    مرگ سازمان زمانی فرا می رسد که هدف سازمان گم شده باشد .

 

 

 

www.almascrm.com

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه