همواره فروش
به مشتریان قدیمی بسیار ساده تر از جذب مشتریان جدید و فروش به آنها می
باشد. برای انجام یک فروش موفق ابتدا می بایست اعتماد خریدار را در خصوص
وجود شرکت، کیفیت محصول، نوع ارائه خدمات و ... جلب نمایید و سپس وارد
عملیات فروش شوید، اما برای مشتریان قدیمی قبلاً یکبار اینکار را انجام
داده اید و دیگر نیازی به جلب اعتماد نیست و با معرفی محصول خود می توانید
عملیات فروش را انجام دهید.
•به همین خاطر می گویند بزرگترین سرمایه و دارایی شما مشتریان شما هستند.
هیچ نظری موجود نیست :
ارسال یک نظر