۱۳۹۴ فروردین ۱۰, دوشنبه

1-به مشتریان قدیم خود بفروشید...

همواره فروش به مشتریان قدیمی بسیار ساده تر از جذب مشتریان جدید و فروش به آنها می باشد. برای انجام یک فروش موفق ابتدا می بایست اعتماد خریدار را در خصوص وجود شرکت، کیفیت محصول، نوع ارائه خدمات و ... جلب نمایید و سپس وارد عملیات فروش شوید، اما برای مشتریان قدیمی قبلاً یکبار اینکار را انجام داده اید و دیگر نیازی به جلب اعتماد نیست و با معرفی محصول خود می توانید عملیات فروش را انجام دهید.
 
•به همین خاطر می گویند بزرگترین سرمایه و دارایی شما مشتریان شما هستند.

هیچ نظری موجود نیست :

ارسال یک نظر