۱۳۹۴ فروردین ۲۷, پنجشنبه

2-" برقراری رابطه دوستانه با مشتریان"

"استفاده از نیروی کاری"

همواره فراتر از انتظارات مشتری به او خدمات ارائه کنید

لیست مشتریان خود را تهیه کنید و زمان آخرین تماس را ثبت کنید

هر روز لیست خود را مرور کنید و مشتریانی که 30 روز است از آنها خبر ندارید را فهرست کنید

با مشتریان این فهرست تماس گرفته و اگر محصول جدیدی برای ارائه ندارید میزان رضایت آنها را جویا شوید

فهرست مناسبتها را تهیه کنید و برای مشتریان خود پیامک، ایمیل و فکس تبریک و تسلیت ارسال کنید

تمام اطلاعات مشتری را یادداشت کنید و هرگز آنها را فراموش نکنید
.
 "استفاده از نرم افزار مدیریت مشتریان الماس"

لیست مشتریانی که 30 روز است با آنها تماس نداشته اید در دسترس است با آنها تماس بگیرید و اگر محصول جدیدی برای ارائه ندارید میزان رضایت آنها را از محصولات قبلی خود جویا شوید

فهرست مناسبت ها آماده است فقط انتخاب کنید چه مناسبت هایی و چه متنی باید ارسال شود نرم افزار سایر کارها را انجام می دهد

تمام اطلاعات مشتریان بایگانی می گردد، هرگز چیزی فراموش نمی شود

هیچ نظری موجود نیست :

ارسال یک نظر