۱۳۹۴ فروردین ۱۵, شنبه

4- مشتریان قدیم و حتی جدید خود را بشناسید!!!


اگر هر بار که مشتری با شما تماس می گیرد منشی شما نام وی را جویا شود و از آن بدتر اصلاً اطلاعی از وضع سفارش و درخواست قبلی مشتری نداشته باشد، به سرعت مشتریان خود را از دست خواهید داد.
منشی شما همواره باید همه مشتریان شما را بشناسد و از وضعیت کلیه سفارشات و خدمات و حتی صورتحساب مشتریان و تمام اطلاعات یک مشتری مطلع باشد.
راهکارهای مختلفی برای این کار وجود دارد مانند فیش نویسی، استفاده از دفاتر کدگذاری شده و استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان

هیچ نظری موجود نیست :

ارسال یک نظر