•اگر هر بار که مشتری با
شما تماس می گیرد منشی شما نام وی را جویا شود و از آن بدتر اصلاً اطلاعی از وضع
سفارش و درخواست قبلی مشتری نداشته باشد، به سرعت مشتریان خود را از دست خواهید داد.
•منشی شما همواره باید همه
مشتریان شما را بشناسد و از وضعیت کلیه سفارشات و خدمات و حتی صورتحساب مشتریان و
تمام اطلاعات یک مشتری مطلع باشد.
•راهکارهای مختلفی برای
این کار وجود دارد مانند فیش نویسی، استفاده از دفاتر کدگذاری شده و استفاده از
نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان
هیچ نظری موجود نیست :
ارسال یک نظر