در هر کسب و کاری گروهی به عنوان مشتریان احتمالی یا بازار هدف انتخاب می شوند. در زمانی که شما یک فروشگاه موبایل دارید مشتریان شما عموماً افراد بالای 15 سال با قدرت خرید از 200 هزار تومان به بالا می باشند، زمانی که یک شرکت تبلیغاتی دارید مشتریان احتمالی شما تمام شرکتها، فروشگاهها و کارخانه جات می باشند و اگر تولید کننده کابل آسانسور هستید مشتریان شما تمام آسانسور سازان، نصاب های آسانسور و شرکتهای خدماتی این صنعت می باشند

 

همچنین ممکن است بازار هدف شما محدود به محدوده جغرافیایی خاص مانند محله، شهر، استان، کشور و ... شود

 

همواره می بایست لیست های بروز و اطلاعات کاملی از آنها در اختیار داشته باشید که بتوانید عملیات فروش و بازاریابی خود را هدفمند مدیریت کنید