در این روش
انتخاب قیمتها بر اساس ارزشی است كه مشتریان برای محصول ما نسبت به محصول
رقبا قائلند هدف این روش پذیرش قیمت كمتر همراه با حفظ ارزش پایه است و
بیشتر در شرایطی قابل استفاده است كه مشتریان نسبت به قیمت حساسیت كمتری
داشته باشند كه این حساسیت كمتر یا به علت ارزش خاصی است كه برای محصول ما
قائلند یا عدم اشنایی انها با محصولات دیگر. در ایران بسیاری از محصولات
مطابق با ارزش واقعی قیمت گذاری نشده است و بازاریان باید با شناخت ارزش
واقعی قیمتهای خود را تجدید نمایند
وبلاگ رسمی شرکت الماس در خصوص معرفی امکانات و قابلیتهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان الماس Almas CRM
هیچ نظری موجود نیست :
ارسال یک نظر