بازاریابان برای برقرار كردن سطوح قیمت اولیه از روشهای قیمتگذاری متعددی
استفاده میكنند این روشها به سه گروه عمده تقسیم میشوند كه عبارتند از
روشهای مبتنی بر تقاضا- هزینه- رقابت موثرترین روش قیمت گذاری روشی است كه
در ان عناصر سه گانه تقاضا هزینه رقابت در نظر گرفته شود به همین دلیل
بازاریابان باید به خاطر داشته باشند كه ابتدا روشها را بصورت انفرادی
مطالعه كنند و بخوبی بشناسند سپس در عمل برای تعیین قیمتها از روش تركیبی و
متناسب با هدفهای قیمتگذاری شركت استفاده كنند حال به شرح روشهای مختلف
قیمت گذاری می پردازیم
وبلاگ رسمی شرکت الماس در خصوص معرفی امکانات و قابلیتهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان الماس Almas CRM
هیچ نظری موجود نیست :
ارسال یک نظر