نرم افزار CRM یا همان نرم افزار مدیریت مشتری، ابزاری است جهت مدیریت
اطلاعات مشتریان، ثبت و مدیریت وظایف، مدیریت اطلاعات مالی و حسابداری
مشتریان، ثبت و صدور فاکتور، خرید و فروش و در واقع تمام امکاناتی که هر
شرکت و موسسه ای جهت مدیریت مشتریان خود به آنها نیاز دارد.
-- آیا می دانید چند فروش در حال حاضر در شرکتتان در جریان است؟
-- آیا می دانید در یک ماه گذشته چند مشتری از شما قیمت گرفته اند!؟ اکنون در چه وضعیتی هستند؟
-- آیا با رفتن یک نیروی کاری از شرکتتان، کلیه اطلاعات شما همراه وی خارج می گردد؟
-- آیا با ترک نیروهای کاری از شرکت، نیروی جدید بسرعت قابل جایگزینی است؟
-- کدام مشتریان شما مدتی است از شما خرید نکرده اند؟ -- ....
-- آیا می دانید در یک ماه گذشته چند مشتری از شما قیمت گرفته اند!؟ اکنون در چه وضعیتی هستند؟
-- آیا با رفتن یک نیروی کاری از شرکتتان، کلیه اطلاعات شما همراه وی خارج می گردد؟
-- آیا با ترک نیروهای کاری از شرکت، نیروی جدید بسرعت قابل جایگزینی است؟
-- کدام مشتریان شما مدتی است از شما خرید نکرده اند؟ -- ....
راه حل بسیار ساده و آسان برای مشکلات شما:
نرم افزار CRM یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موثرترین ابزار جهت بالا
بردن رضایت مشتریان، جذب مشتریان جدید و همچنین افزایش فروش می باشد.
استفاده از این گونه نرم افزارها علاوه بر پایین آوردن هزینه ارتباط با
مشتریان باعث عدم از بین رفتن اطلاعات و فراموشی درخواستهای مشتریان می
گردد.
از امکانات این نرم افزار می توان به:
- ثبت اطلاعات مشتریان و همکاران (اعم از حقیقی و حقوقی)
- مدیریت وظایف روزانه
- ثبت و مدیریت سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور و پیش فاکتور
- انجام حسابداری بصورت بسیار ساده
- ارسال پیامک، فکس و ایمیل بصورت تکی، گروهی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی
- مدیریت سیستم گردش کاری
- پیگیری وظایف و انتقال وظایف به سایر پرسنل
- بایگانی کامل پرونده مشتریان
- امکان ضبط تمام مکالمات تلفنی و پیوست به پرونده مشتریان
- گزارشات کامل خرید و فروش
- گزارشات کامل مشتریان جدید، محصولات محبوب و ...
- گزارش تعداد، حجم و مدت مکالمات تلفنی در بازه های زمانی مختلف
- و صدها امکان دیگر اشاره نمود.
- مدیریت وظایف روزانه
- ثبت و مدیریت سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور و پیش فاکتور
- انجام حسابداری بصورت بسیار ساده
- ارسال پیامک، فکس و ایمیل بصورت تکی، گروهی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی
- مدیریت سیستم گردش کاری
- پیگیری وظایف و انتقال وظایف به سایر پرسنل
- بایگانی کامل پرونده مشتریان
- امکان ضبط تمام مکالمات تلفنی و پیوست به پرونده مشتریان
- گزارشات کامل خرید و فروش
- گزارشات کامل مشتریان جدید، محصولات محبوب و ...
- گزارش تعداد، حجم و مدت مکالمات تلفنی در بازه های زمانی مختلف
- و صدها امکان دیگر اشاره نمود.
طراحی این نرم افزار بصورت بسیار ساده و کاربر پسند بوده و بدون نیاز به دانش قبلی و آموزش های خاص قابل استفاده می باشد.
از مزایای استفاده از این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- وابستگی به نیروهای کاری خود مانند منشی، بازاریاب، مدیر فروش و ... بشدت کاهش می یابد.
- آسودگی دسترسی به اطلاعات مشتریان قدیم و نیازهای مشتریان فعلی
- یکپارچه سازی سیستم گردش کاری در شرکت جهت کاهش فشار کاری و فراموشی وظایف
- بایگانی کامل استعلام ها و درخواستهای مشتریان با امکان جستجو و مشاهده وضعیت هر استعلام و یا سفارش
- ایجاد انسجام و نظم کاری در بین کارکنان و تعیین حدود دسترسی به بخشهای مختلف
- وابستگی به نیروهای کاری خود مانند منشی، بازاریاب، مدیر فروش و ... بشدت کاهش می یابد.
- آسودگی دسترسی به اطلاعات مشتریان قدیم و نیازهای مشتریان فعلی
- یکپارچه سازی سیستم گردش کاری در شرکت جهت کاهش فشار کاری و فراموشی وظایف
- بایگانی کامل استعلام ها و درخواستهای مشتریان با امکان جستجو و مشاهده وضعیت هر استعلام و یا سفارش
- ایجاد انسجام و نظم کاری در بین کارکنان و تعیین حدود دسترسی به بخشهای مختلف
هیچ نظری موجود نیست :
ارسال یک نظر