۱۳۹۴ فروردین ۳۰, یکشنبه

4- مشتریان قدیم و جدید خود را بشناسید..

استفاده از نیروی کاری
هر زمان مشتری با شما تماس می گیرید اطلاعات و مشخصات وی را در خاطر داشته باشید
از دفاتری استفاده کنید که وضعیت سفارش مشتری را به شما یادآوری می کند

فقط در اولین تماس مشتری از جمله «ببخشید شما» استفاده کنید. اگر در هر تماس از مشتری نام وی را جویا شوید به زودی مشتری خود را از دست می دهید

همواره اطلاعات مشتریان خود را تکمیل کنید

مطلع ترین فرد را برای پاسخگویی انتخاب کنید مشتری هرگز جواب « من در جریان نیستم » را یک جواب معقول نمی داند
 
استفاده از نرم افزار مدیریت مشتریان الماس

در صورتی که مشتری برای اولین بار با شما تماس گرفته است اطلاعات وی را جویا و در نرم افزار ثبت نمایید

در صورتی که مشتری قدیمی شما با شما تماس بگیرد از طریق دستگاه کالرآی دی قبل از پاسخ به تماس کلیه اطلاعات وی، وضعیت سفارشات، آخرین تماس، آخرین درخواست ها و سایر اطلاعات مورد نیاز نمایش داده خواهند شد

 
حتی اگر هر روز شخص پاسخگوی خود را تغییر دهید، همواره همه آنها مشتریان شما را می شناسند و از وضعیت سفارشات آنها مطلع هستند


هیچ نظری موجود نیست :

ارسال یک نظر