۱۳۹۴ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

8- از بازاریابی تلفنی استفاده کنید..

استفاده از نیروی کاری
•ابتدا لیستی از مشتریان احتمالی ایجاد کنید.
•هر اطلاعات را در برگه ای مجزا یادداشت کرده و به بازاریابها بدهید.
•از بازاریابها بخواهید اطلاعات هر تماس، نتیجه و تاریخ تماس بعدی را در برگه یادداشت نمایند.
•در پایان روز برگه ها را جمع آوری نموده و برنامه روز بعد آنها را تنظیم نمایید.
–مشکل یک: احتمال دارد چندین بازاریاب با یک مشتری تماس بگیرند.
–مشکل دو: اگر یک مشتری با شرکت تماس بگیرد و نام بازاریاب را نداند امکان پیدا کردن بازاریاب در برگه ها بسیار کم است.
–مشکل سه: اگر یک بازاریاب کار را ترک کند، امکان پیگیری مشتریان وی وجود ندارد.
 
استفاده از نرم افزار مدیریت مشتریان الماس
•به هر بازاریاب یک نام کاربری و رمز عبور اختصاص دهید.
•لیست مشتریان احتمالی را در نرم افزار ثبت نموده و یا از لیست های آماده استفاده نمایید.
•هر بازاریاب موظف است اطلاعات تماس را ثبت کند.
•تاریخ تماس بعدی بصورت خودکار یادآوری می گردد.
•در صورت ترک کار یک بازاریاب کافیست نام کاربری و رمز عبور وی را به بازاریاب جدید بدهید.
•ارائه گزارشات کامل از وضعیت کار هر بازاریاب، وضعیت سفارشات، وضعیت مشتریها و ...

هیچ نظری موجود نیست :

ارسال یک نظر